گاهی وقتا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گاهی وقتا
نوشته شده در یک شنبه 19 مهر 1394
بازدید : 421
نویسنده : روزبه
  • گاهی وقتا...
با تو ...درآغوش خیالت...دوتایی قدم میزنیم...
رویاها را یک به یک جا میگذاریم...و خاطرا

گاهی وقتا...
با تو ...درآغوش خیالت...دوتایی قدم میزنیم...
رویاها را یک به یک جا میگذاریم...و خاطراتمان را ورق میزنیم...
گاهی وقتا...
از خود بیخود میشوم...و چشمانت را بوسه باران میکنم...
عجب خیال شیرینی...و عجب خاطرات نابی ...
اما حیف خودت نیستی...تا درسرانجام راه...مثل همیشه با لحن شیرین و دلربایت...
مرتب بگویی...روزبه شب بخیر...و دستانت را مثل کودکی بازیگوش...درمیان موهایم بچرخانی...
یادت بخیر شقایق من...روحت شاد فاطمه مهربانم...دلم برای تو و برای عشقت تنگ شده...
کجایی عزیز من...الان در آن دنیا چه میکنی...




:: برچسب‌ها: گاهی وقتا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: